Rahsia tarikh lahir......eh rahsia laaaahh...

Kebelakangan ini rajin la pulak diri ini di tag oleh para sahabat yg mencuba kuiz rahsia tarikh lahir nih, bukan terpengaruh, tetapi sajalah nk tinjau-tinjau juga, saja nk ambil tahu...saja-saja je yer...hi hi hi

Maka setelah itu maka terpaparlah apa yg kononnya adalah pemilik mereka yang lahir dibulan Ogos ni (eden lah tu)....hmm mcm biasa bab-2 yg positif tu semua orang sudah tentu mengiyakannya kaan..eh ye lah, eh betullah mmg aku tuh...bilamana tang yang negatifnya cepat-2 di tempelak, eh bukan lah...takde lah, aku tk mcm tu lah...ayat nafi tak gitu...ekekekke...jom baca apa yg kononnya diri saya (mereka yg lahir pada bulan Ogos)

.
.
.
.
.
.

.
.
.
Jangan tak tahu eden pandai bersilat, jangan memain kang kena hiah...hiah...hiah...(padahal tk tahu pong)...bab yg positif tu ha ah ler betul ler wakakakakka....yg negatif tu eden terima....mana yg blh di perbaiki akan di perbaiki......

4 comments:

azweennour said...

a;kum

hahaha...tak berani nak kacau..

silap2 patah pinggang saya akak kerjakan.

saya suka juga membaca benda macam ni.kadang2 nak tergelak pun ada.

ashra said...

wahh..k.nora pandai silat eh.kagum..he.ye la kan,saya satu apa pun tatau bab pertahanan diri.he.

Noraarfah said...

azweennour...jgn tk caya kuntau semua tahu (tahu le sangat) ekekekke, ilmu baling pinggan pun tk lepas, tp tu ler bila baca benda-2 mcm ni, risau pun ada, takut terpengaruh kan, tp syok klu bab yg positif tu menyebelahi kita nampak mcm bagus je kita kaan....;)

Noraarfah said...

Ashra...eh eh eh mmg pandai, silat mengelat paling utama hehehehe, mmg ada niat gak nk belajar ilmu self defend nih, dari alam persekolahan lagi, ndak-2 perempuan macam kita rasanya mmg perlu kan, tp ntah bilanya lah tu....ilmu bersilat kt dapur pun tk khatam lagi...;)